Ontmoeting na de dienst

Wanneer?

Elke zondag is er na de kerkdienst gelegenheid tot ontmoeting & gesprek in De Rank.

Voor wie?

De ontmoeting is voor iedereen. Of u nu gast bent of reeds lid, iedereen is van harte welkom.

Tijdens de ontmoeting krijgt u koffie en thee aangeboden en kunt u er voor kiezen om te gaan zitten aan de diverse tafels of staan aan de staantafels.

Waar?

De ontmoeting wordt gehouden in ons gemeentecentrum De Rank. De Rank is verbonden aan het kerkgebouw door een grote hal. Aan de bar in de grote zaal wordt er koffie en thee uitgeschonken. Bij mooi weer kunt u ook lekker buiten op het gazon elkaar ontmoeten.

Koffie, Thee of Fris?

Naast koffie, thee is er ook frisdrank voor o.a. kinderen. Bij de koffie wordt er ook vaak een koek aangeboden.

Onder de noemer “Heel Besoyen bakt’ zijn er ook verschillende keren eigengemaakte taarten en cakes aangeboden bij het koffiedrinken. Dit is meestal met de startzondag of na een bijzondere dienst.

Kinderen

Na de dienst willen de kinderen lekker spelen met elkaar. Gelukkig hebben we daar voldoende ruimte voor. Bij mooi weer zijn de kinderen buiten te vinden er wordt er met elkaar gevoetbald of tikkertje gedaan. Wanneer het regent zijn ze vaak te vinden in de hal van het centrum.
Aan de kinderen wordt natuurlijk ook gedacht want daar is snoep en drinken (ranja of frisdrank) voor.

Ik ken niemand!

Als u te gast bent in onze gemeente of sinds kort in de gemeente kerkt. Dan kunnen wij ons voorstellen dat het allemaal nieuw en vreemd is.

Wij willen een gemeente voor iedereen zijn en ontmoeten u en jou dan ook graag.