Kerkbalans 2024: Geeft u ook weer voor onze kerk, de kerk van morgen?

23 januari 2024 | Nieuws

De jaarlijkse inzamelactie van de kerk, de Actie Kerkbalans, gaat weer van start. In de periode van 28 januari tot 10 februari komen onze kerkbalanslopers bij u langs om u een brief en een brochure te overhandigen met het verzoek om bij te dragen. De inkomsten uit de Actie Kerkbalans zijn voor onze kerk van zeer groot belang, deze vormen meer dan de helft van de gehele jaarlijkse begroting!
Verkondiging en pastoraat is het hart van onze gemeente en staat steeds op de eerste plaats. Dankzij de gezonde financiële situatie van onze gemeente kunnen we een predikant beroepen voor een volledige predikantsplaats en deze status willen we ook voor de toekomst behouden. Helpt u hieraan mee? We zijn dankbaar dat het proces van samengaan van de Hervormde gemeente Baardwijk met onze gemeente harmonieus en respectvol is verlopen. We willen samen verder werken aan het naar elkaar toe groeien van beide gemeentes. Het is mooi om te zien hoe dit al vorm begint te krijgen, zowel in de erediensten, maar ook binnen de colleges, clubs en bijvoorbeeld de onderhoudsactiviteiten.
Verder zijn we blij met het bloeiende jeugdwerk, dit geeft hoop voor de toekomst. Laten we samen verder werken aan een levende gemeente, Zijn gemeente. Naast de pastorale uitgaven zijn er natuurlijk de nodige uitgaven voor het regulier onderhoud van de gebouwen en zo willen we bijvoorbeeld de akoestiek in De Rank aanpakken.
Wij hopen met Gods zegen en met uw financiële steun samen verder te kunnen bouwen aan de kerk van morgen. Wij rekenen ook dit jaar weer op u!