Jeugdwerk

Jeugdwerk Hervormd Besoyen

Je bent welkom bij de diverse clubs. Twijfel je of je te jong of oud bent voor een bepaalde club? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee. Ook jij hoort er gegarandeerd bij, dat weten we zeker!

De Zondagsschool

Vanaf groep 1 t/m 4

Elke zondagochtend gaan we tijdens het lied voor de preek uit de kerk naar een zaal in De Rank en hebben we onze dienst. We komen weer terug in de kerk tijdens de collecte zodat we de Zegen mee krijgen!

Link anywhere

Rainbow Kids

Vanaf groep 1 t/m 8

Voor alle kinderen uit onze gemeente organiseren we maandelijks op zaterdagmiddag van 13.30 tot 15.30 een feest! Het is namelijk altijd feest bij de Rainbow Kids. Een gezellige club met enthousiaste en betrokken leiding! Klik op de link hieronder voor de jaarplanning.

Jaarplanning RBK

Rainbow Kids + (PLUS)

Vanaf groep 6 t/m klas 2

Voor deze tieners hebben we een bijzondere PLUS uitvoering van onze Rainbow Kids. Tijdens een aantal speciale avonden gaan we dingen doen speciaal voor jullie. Benieuwd naar wat we wanneer gaan doen? Kijk in onze jaarplanning!

Jaarplanning RBK+

Thuis Catechese

Vanaf groep 5 t/m 8

Op dinsdagavond hebben we voor deze groepen een avond waarin we samen nadenken over het gele blad wat elke zondag uitgedeeld wordt en over kerk zijn en geloven.

Follow Me Catechese

Voor alle middelbare scholieren

Tijdens de Follow Me avonden leer je van alles over geloven, gemeente-zijn, de bijbel en bovenal over Jezus. Hoe je Hem kunt volgen! Elke dinsdagavond kun je je aansluiten bij de catecheten en jongeren uit onze gemeente en van onze buurgemeente Sprang.

Bekijk het rooster

bekijk alle activiteiten